mia-

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Mia - 11 februari 2013 06:09

Börjar dagen tidigt. La mig ganska tidigt i går så det är väl inte så konstigt.

Kollar ut genom fönstret och ser gamla kolegor..De har pulsat genom snön hela natten,  30 timmar är snart avklarade. Jag är inte avundsjuk. Trivs väldigt bra på mitt jobb. Det är så skönt att få ligga hemma i min säng på nättrena.

Vet att jag får vara kvar på dagtid fram till sommaren. Över sommaren om jag vill. Sedan kanske det kan finnas ett nytt jobb på G. Ett dagtidsjobb mån-fre. Låter lite spännande. Men som det är nu så är jag nöjd. Känner mig trygg där jag är.


Idag blir det stallet på morgonen. Ska ut och fixa med Sweet och packa lite har jag tänkt. Får även fin fint besök. Kommer bli en toppen dag.


Har saknat stallet i helgen. Så det ska blir underbart att få åka ut och pyssla några timmar.

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards